Współczesny marketing – produkcja spotów reklamowych

16 lipca 2019

Spoty reklamowe to zwykle krótkie produkcje filmowe, których kluczową funkcją jest promocja produktów lub usług danej firmy. Mogą być prezentowane w tradycyjnych mediach (w lokalnej lub ogólnopolskiej telewizji), w przestrzeni miejskiej (ekrany w komunikacji publicznej) czy też przed seansami w kinach. W czasach wszechstronnego dostępu do internetu świetnym pomysłem jest również udostępnienie spotu reklamowego w serwisach społecznościowych, np. przed teledyskami na YouTube albo jako treści promowanej na Facebooku. Sporo przykładów dowodzi, że treść udostępniana viralowo w sieci to najefektywniejszy sposób na promocję produktów i usług.

Produkcja spotów reklamowych – co jest istotne?

Spoty reklamowe najczęściej nie przekraczają pół minuty i podają treści w bardzo okrojonej formie, dlatego przy ich produkcji ważne jest twórcze, niebanalne ujęcie danego tematu. Ze względu na to, że bloki reklamowe w mediach tradycyjnych emitowane są w przerwach pomiędzy programami, ich autorzy konkurują ze sobą w wyścigu o przyciągnięcie uwagi widzów. W produkcji spotów reklamowych znaczną rolę pełni także odpowiednio dobrana muzyka.

Filmy reklamowe – skorzystaj z oferty profesjonalistów

Produkcja filmów reklamowych jest zadaniem dla zawodowców, którzy posiadają wysokiej jakości sprzęt (lustrzanki cyfrowe, kamery sportowe i tradycyjne, drony, stabilizatory obrazu), a w swojej pracy korzystają ze specjalistycznego oprogramowanie do postprodukcji – montażu, dźwięku czy korekty kolorów. Firmy zajmujące się produkcją spotów reklamowych angażują też doświadczonych aktorów i lektorów. Fundamentem udanego filmu reklamowego jest natomiast interesujący scenariusz, który przyciąga uwagę widzów, zaskakuje ich pomysłowością, a czasem nawet wzruszy lub pobudzi do myślenia.

You May Also Like