Agencja marketingowa – jak może pomóc Twojej firmie?

6 maja 2020

Więcej w temacie Kraków agencja reklamowa na https://k-myk.pl

Działania marketingowe winny stanowić istotny element budowania rozpoznawalności marki niezależnie od tego czy zajmujemy się dystrybucją, produkcją czy świadczeniem usług. Korporacje oraz duże przedsiębiorstwa mają środki finansowe na stworzenie i utrzymanie własnych sekcji ds. marketingu, jednakże mniejsze firmy, które okazjonalnie prowadzą akcje promocyjne, zazwyczaj korzystają ze pomocy zewnętrznych agencji reklamowych.

Co warto powierzyć agencji reklamowej?

Agencja marketingowa to zespół twórczych ludzi z wieloletnim doświadczeniem, mających szereg umiejętności z zakresu branży reklamowej. Poprzez zatrudnianie zawodowców doskonale orientujących się zarówno w zakresie tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii reklamowych w internecie (social media, animacje i klipy viralowe), jak i grafiki użytkowej (także DTP), agencja reklamowa gwarantuje klientom kompleksową obsługę. Młode marki mogą liczyć na stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i projektami akcydensów (koperty, papier firmowy oraz wizytówki), a te które dysponują już własnym logo mają pewność, iż będzie ono prawidłowo zastosowane na etapie tworzenia materiałów promocyjnych – stoisk targowych, billboardów, folderów lub kalendarzy. Agencja reklamowa napisze również ciekawe, unikatowe wpisy na stronę internetową firmy, a także opracuje strategię komunikacji z klientami za pośrednictwem portali społecznościowych, jak np. Facebook, Twitter czy Instagram.

Kiedy warto rozważyć współpracę z agencją reklamową?

Oferta agencji marketingowej kierowana jest zwłaszcza do firm, które nie dysponują swoim działem promocji. Nie znaczy to jednak, iż to wyłączny model współpracy. Działanie agencji częstokroć polega na wsparciu istniejącego już w firmie zespołu zajmującego się promocją. Przykładowo, jeśli nie ma on doświadczenia w organizacji konferencji, spotkań z klientami bądź targów, które zwykle wymagają wielopoziomowego planowania, te obowiązki może przejąć zewnętrzna agencja reklamowa. Może ona także posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie niezawodnej oraz harmonijnej grupy pracowników – należy zlecić jej opracowanie programu szkoleń albo zaplanowanie imprezy integracyjnej. Na rynku działają tysiące agencji marketingowych, trzeba jednak wybierać te, które zapewniają dostęp do obszernego zespołu wykwalifikowanych ekspertów. Umożliwi to zlecenie wszystkich działań reklamowych jednej agencji i tym samym łatwiejszą kontrolę nad wizerunkiem firmy i spójnością kampanii.

Dane firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]

You May Also Like