Przed markami, które jadą na targi albo organizują event promocyjny, nierzadko stoi dylemat, jaki gadżet reklamowy przygotować. Musi on wszak nie tylko przykuwać uwagę docelowych klientów, ale także nieść ze sobą pewną wartość, aby regularnie go używali i tym sposobem wytworzyli więź z marką. Produktem tego typu są miedzy innymi torby z nadrukiem.
Wytrzymałość i inne zalety toreb z nadrukiem
Przeglądając strony drukarni zajmujących się nadrukami na gadżetach reklamowych błyskawicznie dostrzeżemy, że pod hasłem “torba” ukrywa się sporo artykułów. Są to miedzy innymi torby na zakupy – prawdopodobnie najpopularniejszy i najbardziej praktyczny gadżet reklamowy. Nadruk nazwy eventu bądź logotypu na płóciennych, jutowych oraz bawełnianych torbach na ramię po prostu bardzo dobrze się prezentuje i jest dostatecznie trwały, żeby długo zachować się na tkaninie. Kolejną zaletą tych toreb jest ich cena. Zależnie od rodzaju torby i nakładu zamówienia, koszt najczęściej zaczyna się od paru złotych za sztukę. Logotypy można wykonać także na torbach na laptopa czy torbach podróżnych i sportowych. Są to akcesoria, które docenią na pewno organizatorzy prestiżowych konferencji oraz wykładów. Naturalnie, koszt toreb tego rodzaju i wykonania druku na nich jest wówczas znacznie wyższy – dochodzi nawet do kilkudziesięciu złotych.
Nie tylko torby z własnym nadrukiem?
Podmioty organizujące działania marketingowe najczęściej zamawiają kilka różnych gadżetów. Winny zatem szukać hurtowni z gadżetami, która ma w ofercie jeszcze co najmniej kilkanaście innych produktów reklamowych do zadruku. Jednocześnie z torbami z logo firmy warto zlecić np. nadruk na zagłówkach, parasolach bądź pozostałych użytecznych produktach z tkaniny albo dodać do zamówienia o tradycyjne gadżety reklamowe, jak długopisy, ołówki i smycze, które nieustannie cieszą się popularnością wśród klientów.