Czy warto wydawać gazetę firmową?

31 stycznia 2020

Działania marketingowe to ważny aspekt prowadzenia firmy – przez nie można wykreować image marki wśród kupujących, a to przy właściwym planowaniu niewątpliwie przyniesie efekty pod postacią wyższych dochodów. Powinniśmy przy tym wiedzieć, iż przedsiębiorstwa mające więcej niż jeden oddział powinni także zadbać o to, co są myślą o niej zatrudnieni. Najpopularniejszą techniką kontaktu z załogą od lat są gazety firmowe. Należy zatem powiedzieć o nich kilka zdań. Dlaczego są tak często stosowane przez firmy? Co zwykle znajduje się w takich publikacjach? I – co niewątpliwie jest najistotniejsze – komu powierzyć przygotowanie gazety firmowej?

Zawartość gazet firmowych

Zadaniem gazety firmowej jest pokazanie pracownikom atutów firmy, w której działają. Z tego względu dużo uwagi redaktorzy poświęcają osiągnięciom firmy oraz pracowników. Gazeta firmowa powinna również przekazywać wiadomości na temat działań firmy – szczególnie, jeśli pracownicy kolejnych filii się nie znają. Czytając gazetę firmową, pracownicy powinni również poczytać o planach rozwoju przedsiębiorstwa. Charakterystyka gazet firmowych, jak łatwo stwierdzić, różni się w zależności od specyfiki przedsiębiorstwa, liczby pracowników, a także od średniego wieku załogi.

Gazeta firmowa – wykonanie

Skuteczność wizerunkowa gazety firmowej w dużym stopniu zależy od tego, jak ona wygląda. Dlatego istotne będzie zarówno to, kto opracuje informacje znajdujące się na jej łamach, lecz również to, jakim grafikom powierzymy jej skład. Osiągniecie oczekiwanych rezultatów marketingowych na pewno uprości gazeta firmowa złożona przez profesjonalną firmę reklamową. Stawiając na takie wyjście nie tylko sprawimy, że odbiorcy łatwiej wyszukają interesujące ich wiadomości, lecz też gazeta będzie prezentować się ciekawiej, dzięki czemu sięgnie po nią większa ilość osób.

Dane firmy:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]

You May Also Like