Custom publishing. Uzyskaj więcej szczegółów
Custom publishing jest to specjalne narzędzie marketingowe opierające się na wydawaniu różnych biuletynów. Jest to technika całościowej obsługi klientów w zakresie wydawnictw wielostronnicowych. Zwykle związane jest to z projektowaniem ulotek, czy nawet całych książek od samego początku, ale często firmy podejmują się również kontynuacji rozpoczętych zleceń lub też bazowania na makiecie przygotowanej wcześniej.
Custom publishing – o co dokładnie chodzi?
Firmy, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, agencji PR-owej, wydawniczej, redakcyjnej oraz drukarni. Do wydawnictw tego typu zaliczają się:
- tradycyjne magazyny papierowe,
- newslettery,
- magazyny internetowe (e-ziny),
- różnego rodzaju katalogi,
- książki,
Custom publishing – jak wpływa na marketing przedsiębiorstwa?
Do zadań custom publishingu zalicza się osiąganie celów marketingowych, PR-owych oraz komunikacyjnych, takich, jak:
- pozyskiwanie nowych klientów,
- wpływanie na lojalność klientów,
- budowanie i wzmacnianie świadomości marki,
- efektywna komunikacji wewnętrznej służącej: informowaniu, motywowaniu, integrowaniu, edukowaniu oraz budowaniu kultury firmowej.
Dane firmy:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]