Custom Publishing

17 lipca 2018

Custom publishing. Uzyskaj więcej szczegółów

Custom publishing jest to specjalne narzędzie marketingowe opierające się na wydawaniu różnych biuletynów. Jest to technika całościowej obsługi klientów w zakresie wydawnictw wielostronnicowych. Zwykle związane jest to z projektowaniem ulotek, czy nawet całych książek od samego początku, ale często firmy podejmują się również kontynuacji rozpoczętych zleceń lub też bazowania na makiecie przygotowanej wcześniej.

Custom publishing – o co dokładnie chodzi?

Firmy, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, agencji PR-owej, wydawniczej, redakcyjnej oraz drukarni. Do wydawnictw tego typu zaliczają się:

  • tradycyjne magazyny papierowe,
  • newslettery,
  • magazyny internetowe (e-ziny),
  • różnego rodzaju katalogi,
  • książki,

Custom publishing – jak wpływa na marketing przedsiębiorstwa?

Do zadań custom publishingu zalicza się osiąganie celów marketingowych, PR-owych oraz komunikacyjnych, takich, jak:

  • pozyskiwanie nowych klientów,
  • wpływanie na lojalność klientów,
  • budowanie i wzmacnianie świadomości marki,
  • efektywna komunikacji wewnętrznej służącej: informowaniu, motywowaniu, integrowaniu, edukowaniu oraz budowaniu kultury firmowej.

Dane firmy:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]

You May Also Like